Antrenamente profesioniste si personalizate

Complexul Sportiv Extreme va ofera urmatoarele tipuri de aerobic:

  • Cardio Sculpt
  • Six Pack
  • Stepp & Tone
  • Body Sculpt
  • TBW
  • Butt & Abs
  • Combat Force
  • Toning
  • deepWORK
  • Kangoo Jumps
  • Zumba
  • Circuit training

Aerobicul este una din metodele cele mai eficiente de combatere a stresului, de prelungire a vietii si de dobandire a unei sanatati perfecte.

Gimnastica aerobica reprezinta un complex de exercitii si miscari care dezvolta toate grupele musculare, avand un efect benefic asupra organismului.

Aerobicul este accesibil persoanelor de toate varstele, indiferent de sex.

Pentru a efectua exercitiile cat mai corect, sala noastra de gimnastica aerobica este echipata in mod corespunzator.

Instructorii Clubului Sportiv Extreme isi exercita meseria cu pasiune, fiind tot timpul la dispozitia dumneavoastra pentru a va indruma si a va raspunde la intrebarile referitoare la programele de exercitii potrivite nevoilor pe care le aveti si pentru a va oferi antrenamente profesioniste si personalizate.


Combat Force

Descriere generala: este o combinatie intre tae-bo si exercitii de tonifiere cu gantere. Coregrafia este compusa in cea mai mare parte din miscari specifice artelor martiale - lovituri de brate si de picioare plus partea de exercitii cu greutati de 1 sau 2 kg.

Planul lectiei: veti invata lovituri de brate si picioare combinate cu deplasari si eschive, respectand o coregrafie cu ritmuri si tempouri diferite.

Obiective: emana o energie fantastica, te ajuta sa slabesti, sa te fortifici, sa capeti fermitate si elasticitate, agilitate si mobilitate.


ABT (coapse, fese, abdomen)

Descrierea generala: clasa de aerobic ce solicita prin intermediul exercitiilor efectuate doar musculatura coapselor, feselor si abdomenului.

Planul lectiei: dupa o incalzire de aproximativ 5 minute, ce se compune dintr-o coregrafie specifica aerobicului clasic, se trece la executarea unor exercitii de forta ce solicita in principal cele trei grupe musculare. Se incepe cu miscari precum genuflexiuni, fandari si se continua cu exercitii ce au ca scop tonifierea musculaturii fesiere si abdominale. Se pot folosi materiale auxiliare, precum bare, gantere si steppere. Exercitiile se pot efectua in picioare sau la saltea si ordinea lor presupune lucrul pentru muschii mari: coapsele la inceput si apoi musculatura mijlocie si mica - fesele si abdomenul. Ca si la celelalte clase, finalul consta in exercitii de relaxare si/sau respiratie tip stretching, dar in special pentru cele trei zone musculare vizate.

Obiective: cresterea tonusului grupelor musculare vizate - coapse, fese si abdomen.


Step aerobic

Beneficiile sedintelor de step aerobic:

  • reduc impactul asupra incheieturilor, eliminand accidentarile provocate de sariturile repetate si torsiunile periculoase;
  • introduc un ritm de executie sanatos, potrivit atat pentru incepatori cat si pentru cei mai experimentati;
  • accentueaza componenta de dezvoltare a masei musculare si de intarire a articulatiilor, elemente neglijate pana atunci;
  • ofera o slabire rapida intr-un ritm placut;
  • tonifica musculatura soldurilor a picioarelor si abdomenului si contribuie la arderea celulitei;
  • iti intareste muschii fesieri,fundul,coapsele si soldurile;
  • iti ofera o mobilitate de invidiat;
  • ajuta la imbunatatirea activitatii cardiace si cardiovasculare.

Kangoo Jumps

Exercitiile de Kangoo Jumps reprezinta una dintre cele mai eficiente metode de pierdere in greutate. Pe langa latura lor amuzanta, aceste exercitii ard mai multe calorii decat alte sporturi traditionale. Specialistii spun ca, in timpul antrenamentului de Kangoo Jumps, arderea caloriilor incepe inca din primele minute. Exercitiile lucreaza fiecare muschi al corpului, dar in special fesierii si abdomenul.

Practicarea acestei forme de miscare aduce numeroase satisfactii deoarece:

  • intareste sistemul cardiovascular
  • intareste coloana vertebrala si discurile intervertebrale
  • reduce intensitatea impactului cu pana la 80%
  • ajuta la adoptarea pozitiei corecte a corpului
  • creste rezistenta
  • arderea grasimilor este mai accentuata (stimuleaza ganglionii limfatici)
  • maximizeaza contractia musculaturii corporale datorita fortei gravitationale pozitive si negative
  • creste motivatia, coordonarea, echilibrul si ajuta la combaterea depresiei

deepWORK®

Este un antrenament functional de grup, holistic, ce te ajută să-ţi regăseşti spiritualitatea si să-ti atingi limitele în deplina cunostinţă de cauză.

Este atletic, intensiv, unic și plin de energie pozitivă!

deepWORK® își are originile ca abordare în Orientul Îndepărtat și este în mod deliberat construit între două forțe de opoziție: Tensiune și Relaxare - Yin si Yang - Provocare și Echilibru! De aceea antrenamentul deepWORK® combină exerciţiile de forţă cu cele de relaxare și respirație.

Antrenamentul deepWORK® cunoaşte un succes international imens, fiind un antrenament alcătuit conştient si responsabil vis-a-vis de sănătatea participanţilor şi a complexitătii mişcărilor. Din fundal te conduce muzica, ritmurile antrenante te provoacă să te eliberezi şi să-ţi atingi propriile limite! Este indicat atât pentru bărbaţi cât şi pentru femei, tuturor acelora ce doresc să simtă adevărata provocare şi menire!

De ce deepWORK®?

  • 100% arderea grăsimilor;
  • eliberează tensiunile;
  • intareste sistemul imunitar;
  • îmbunătăţeşte mobilitatea, flexibilitatea, echilibrul, răbdarea şi conştientizarea;
  • antrenament CARDIO funcţional ce întăreşte inima;
  • creşte capacitatea respiratorie;
  • îmbunătăţeşte circulaţia sanguină;
  • îmbunătăţeşte oxigenarea organismului;
  • întăreşte pereţii vaselor sanguine.

Zumba

Este o ora cu intensitate medie pentru toate categoriile de varsta in care se fac miscari de dans intr-un ritm alert. Totul este distractiv la Zumba, iar datorita energiei si atmosferei din timpul orelor, efortul depus nu va fi resimtit. Placerea de a dansa si ritmul muzical impus intr-o ora de zumba transforma aceasta clasa plina de energie intr-o ora unica plina de bucurie si zambete.


Circuit training

Este o clasa de aerobic recomandata persoanelor cu o rezistenta musculara si cardiaca buna, avand un nivel ridicat de greutate.

Aceasta clasa este inspirata din antrenamentele trupelor speciale, formandu-se echipe de cate 2 persoane, care lucreaza cate o grupa musculara, fara pauza, timp de 45 sec – 1 minut.

Beneficiile acestei clase este numarul mare de calorii, cresterea fortei si rezistentei musculare.